آروین جانآروین جان، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

آروین تمام دنیای من

3سالگی من

1390/12/4 18:42
نویسنده : آروین
951 بازدید
اشتراک گذاری

تو این سن تمام علاقه من به دیدن CDوموتورسواری وماشین سواری بود.دوست داشتم خودم رانندگی کنم .حسابی حال می کردم.والی بزرگترا هیچوقت اجازه نمی دادن. دل شکسته    فقط بعضی وقتا دایی مهدی توی جای خیلی خلوت منو رو پاش می نشوند وفرمون می داد دستم.ماچبرای دایی جون.

آخ چه حالی میداد قهقهه

 

کیک تولد3 سالگی من خرگوش دندونی

 

 اینجا کنار رود دزاست.اونم قایق من

 

                      

     فدای اون خوابیدنتم                                        لبخندت بهمون جون می ده

                                                 

     باباخوش تیپ                                   قربون رقصیدنت                               عافیت باشه

 

                                    

         آروین موتوری                                                                راننده کوچلو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاطره مامان بردیا
6 اسفند 90 20:34
عاشق اون عکس کنار رود دز شدم


سلام خاله حاطره ممنون، یجورژست من دیگه.بردیا رو ببوس
بابا هادي
8 اسفند 90 8:33
سلام بابا ماموريت چيه؟



عظيم صفري (باباي باباهادي)
9 اسفند 90 7:48
تيپتو برم خوش تيپ .

ممنون باباجون