آروین جانآروین جان، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آروین تمام دنیای من

آماده شدن برای چهارشنبه سوری

1390/12/17 15:01
نویسنده : آروین
894 بازدید
اشتراک گذاری

   چهارشنبه سوری یکی از جشن های ملى و باستانى ایرانیان بر شما مبارک باد.


بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان
آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش
و سرخی عشق را از آتش بگیریم وآتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم

توجه:چهارشنبه سوریو نباید با آتیش بازی وکارای خظرناک اشتباه بگیریم.نباید ارمواد منفجره استفاده کنیم واز ترقه های وفشفشه های بی خطر استفاده کنیم.تا مشکلی برای کسی بوجود نیاد.وبه همه خوش بگذره.     

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بابا هادي
20 اسفند 90 15:44
آتيش بازي ممنوع در چهارشنبه آخر سال خيلي بايد مواظب باشيم حتي ما بزرگتر ها هم كه از سر كار ميريم خونه همينطور . بابا داداش آرتين در شب چهارشنبه سوري بدنيا مياد ميدوني يعني چي يعني بابا بيچارست از دست يه پسر شيطون

سلام پسر باید شیطون باشه مزش به همینه

سورنا بلا
25 اسفند 90 8:27
به من خیلی خوش گذشت با بابا محمدم رفتیم پایین خونمون و...امیدوارم به تو هم خوش بگذره
راستی ما چهار شنبه تعطیل شدیم شما چطور؟
قبلا" گفتم منم کلاس دوم هستم ودنبال یه دوست خوب همسن تو نی نی وبلاگ هستم..اگه دوست داری لینکم کن خوشحال می شم


سلام سورنا جان،عیدت مبارک باشه لینکت می کنم،امیدوارم دوستای خوبی بشیم.
عظيم صفري (باباي باباهادي)
27 اسفند 90 11:01
شيرين ترين چهارشنبه سوري ما درسال 90 است روز تولد آرتين مگه نه


سلام بابا صفری،آره چهارشنبه سوری امسال با آرتین،سالی دیگه براش ترقه می خریم