آروین جانآروین جان، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

آروین تمام دنیای من

روز مادرسال 91

1391/2/22 19:13
نویسنده : آروین
998 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

عاشقانه ای برای مادر 

چلچراغ محبت
مادر، صفا و صمیمیت و صداقت، گلابِ گلبرگ های وجود توست. عشق و ایمان در پیشانی بلند تو، موج می زند. چشمانت چلچراغ محبت است. چشمه های مهربانی از چشم های تو سرچشمه گرفته است. لب هایت پیام آور شادترین، لبخندها و نگاه مهر آشنایت، زلالِ دل نوازترین عاطفه هاست. قلب تو، رود همیشه جاری عشق است. از سایه مهربان دست هایت گل مهر می روید. نسیم، چهره بر گام های تو می ساید. مادر، روزت مبارک باد.

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آرتين داداش
2 خرداد 91 12:40
چقدر تو خوشگلي داداش

ممنون داداش.تو هم خوشکلی

محدثه
4 خرداد 91 23:23
آرزو دارم : خورشید رهایت نکند غم صدایت نکند ظلمت شام سیاهت نکند و تو را از دل آنکس که تنش در تن توست حضرت دوست ، جدایت نکند . . .
آرتین داداش
17 خرداد 91 21:15
سلام داداش دوست دارم.
الهام مامان لنا
22 خرداد 91 20:58
آروین جان دیر به دیر آپ میکنی نکنه مثل من سرت خیلی شلوغه[
سلام خاله جون مشغول امتحانا بودم.حالاهم سرم باکلاسای تابستونه گرمه.
بابابزرگ
5 تیر 91 16:52
آروين جان سلام لطفاً مواظب دادش آرتين باش خوش بگذره دركنار مامان وداداش آرتين دوستون دارم باي

سلام.خیالتون راحت مواظبشون هستم.بای بای