آروین جانآروین جان، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

آروین تمام دنیای من

سفربه مشهد

1391/6/18 16:12
نویسنده : آروین
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

اواخرمردادماه سال91 به اتفاق خانواده راهی مشهد مقدس شدم.سفرمادراواخرماه  مبارک رمضان بودوشبهای19و21.20اونجابودیم.این اولین سفرمن به مشهد بود.اون چندروزمرتب به حرم می رفتیم خدایی  اون روزاحال وهوای زیبایی داشت.منم اونجا حسابی برای همه دعا کردم.

 

من وآرتین جونم

اینجا هم بازاررضاست با اون زعفرونا ونباتای باحالش که خیلی جالب بود

امام رضا دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله ی کوثر
18 شهریور 91 16:16
سلام کوثر طلا کاندید نی نی حجاب شده ممنون میشم اگه تا روز دوشنبه به لینک زیر برو به عکس شماره 8 یعنی به کوثر رای بده http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
مامان تارا
18 شهریور 91 17:19
سلام خسته نباشی زیارتتون قبول باشه آروین جون شرمنده تارای من تو مسایقه نی نی باحجاب شرکت کرده / رای گیری شروع شده میتونین تشریف بیارین بهش رای بدین؟؟؟؟؟؟؟؟ از لطفتون ممنونم اینم آدرسشه: وبلاگ کودک من http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
الهام مامان لنا
18 مهر 91 22:05
سلام عزیزم زیارت قبول پس کو نخود کشمش ما؟


تشکر بیاین خدمتتونیم
مادر خانومی بهداد
7 آبان 91 9:53
آروین جان تولدت مبارک . آرزو می کنم که همیشه سلامت و شاد و موفق باشی پسر گل. به ما هم سر بزنید.


ممنون خاله حتما
پری شب
23 آبان 91 8:59
سلام عزیز دلم هزار ماشا الله چقدر نازی گلم اروین جون من دوست مامانی و ارتین جونم از امروز دوست شما هم هستم اگه دوست داشتی به خاله سر بزن من لیکت کردم نازنینم


تشکرخاله جون ممنون
سحر
22 آذر 91 17:51
سلوووووووووم چطوری؟داداش ارتین مامان خوبه؟سلوم برسون بهشون


چشم خاله
ارشین
15 بهمن 91 16:05
ای جانم اروین داداش ارتین
مجله خبري بروزترين ها
22 بهمن 91 10:31
بزرگترين گروه خبري ايران جديدترين خبر هاي روز در ايميل شما