آروین جانآروین جان، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

آروین تمام دنیای من

غذاهای مورد علاقه من

1390/12/11 0:24
نویسنده : آروین
638 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من عاشق غذاهای زیرم:

چلوکباب،فسنجون،استامبولی،ماهی،ساندویج ،سیب زمینی سرخ کرده وهمبرگر.                 دنیایی پر از شکلک زیبا             دنیایی پر از شکلک زیبا

میوه های مورد علاقه من:

لیموشیرین،موز ،نارنگی ،سیب  

 دنیایی پر از شکلک زیبا                    دنیایی پر از شکلک زیبا                   دنیایی پر از شکلک زیبا       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابا هادي
10 اسفند 90 12:32
سلام قربونتنت برم .خدا كنه داداش آرتينم مثل تو خوشگل و خوش تيپ بشه .راستي تو ماموريتها اسمشو چي بذاريم آري ؟


سلام بابا هادی،حتما حوشگل می شه.مثل مامان وتو ومن.
اسم داداش تو ماموریتا چیه؟
بابا هادي
13 اسفند 90 13:22
اسمشو بزراريم راب تو ماموريت سرقتكاريمون .فقط من و تو ميدونيم ماموريت چيه ؟اراتين بايد دوره آموزشي رو بگذرونه .كونگفو - ليزر و انفجار و


آره خودم بش یاد می دم.باید یک اسم خوب پیدا کنیم.